تیر 11 1398 1اظهار نظر
بازدید دکتر نوراله

بازدید از طرح اقامتگاه بوم گردی لسکوکلایه گیلان با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید

سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت و بازدید از اقامتگاه بوم گردی گیلان

همزمان با سفر دو روزه رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان گیلان، طرح اقامتگاه بوم گردی لسکوکلایه، با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مورد بازدید قرار گرفتند .
در این بازدید، شیخ الاسلامی مدیر صندوق استان گیلان ، پورواجد معاون صندوق استان و جمعی از روسا و کارشناسان صندوق و جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند. مدیرعامل صندوق در آئین بازدید از این طرح اشتغالزای روستایی استان گیلان، ابتدا از مراحل اجرایی احداث اقامتگاه بوم گردی در روستای لسکوکلایه شهرستان آستانه اشرفیه دیدن نمودند.

طرح اقامتگاه بوم گردی روستای لسکوکلایه گیلان

طرح اقامتگاه بومگردی روستای لستکوکلایه گیلان، یکی از پروژه هایی است که به دست کارشناسان و مهندسان مشاور هفت شهر آریا طرح امکان سنجی و توجیه اقتصادی و همچنین طرح معماری آن انجام تهیه شده است. این اقامتگاه بوم‎گردی، یکی از بزرگترین اقامتگاه‎های بوم گردی استان گیلان است که با دریافت تسهیلات اشتغال روستایی به ارزش دو میلیارد و یکصد میلیون ریال از صندوق کارآفرینی امید در تابستان 1398 به طور رسمی افتتاح می‌شود. این پروژه گردشگری، برای حداقل 5 نفر اشتغال بومی ایجاد خواهد نمود.
نوراله زاده در حاشیه این بازدید، با مجری و سایر عوامل اجرایی طرح گفتگو نمودند. ایشان در این گفتگو، مشارکت ساکنین روستا را در مراحل مختلف احداث اقامتگاه و ارایه خدمات ، عامل موفقیت طرح های بوم گردی دانستند.
گفتنی است در ادامه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه های اقتصادی و زیربنایی استان گیلان که در سالن مخابرات استان گیلان با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار گردید شرکت نمودند.

 

 


پروژه طرح توجیهی و طراحی معماری اقامتگاه بوم گردی لسکوکلایه گیلان را مشاهده نمایید … 


 

برای دیدن تصاویر بزرگتر آیین بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از اقامتگاه بوم گردی گیلان روی آن کلیک نمایید

 

1 نظر

  1. blank

    موفق باشید

    پاسخ

یک پاسخ یا نظر بنویسید

بیست + 16 =