شهرک صنعتی ماسکوت

معرفی امکانات زیربنایی و روبنایی شهرک صنعتی ماسکوت کشور هندوستان

معرفی امکانات زیربنایی و روبنایی شهرک صنعتی ماسکوت کشور هندوستان

شهرک صنعتی ماسکوت

شهرک صنعتی ماسکوت هندوستان

بیایید به بررسی این شهرک صنعتی تراز جهانی، با امکاناتی نظیر زیرساخت هایی با امکان اتصال و اجرای فوری، حق مالکیت سریع و آنی و تمامی تأییدیه های دولتی بپردازیم؛ پروژه هایی آماده با قابلیت تملک آماده.
این شهرک با قرارگیری در 22 کیلومتری از کارخانه محصولات موتوری هوندا، 20 کیلومتری از پارک جترو، منطقه ویژه سرمایه گذاری ماندال بچاراجی و کارخانه در دست ساخت محصولات خودروسازی هوندا و 40 کیلومتری از کارخانه ماروتی سوزوکی در بچاراجی، با موقعیت مطلوبی، در 6 کیلومتری شهر کادی واقع شده است. این قطب عظیم صنعتی، به همراه کارخانه تاتا نانو و فورد در سانند با ارتباط بزرگراهی چهارباندی، در محدوده 50 کیلومتری از شهرهایی مانند احمدآباد، گاندی ناگار و مسانا قرار دارد. فرودگاه احمدآباد در فاصله 55 کیلومتری قرار دارد و شهرک، اتصالی یکپارچه به بنادر گوندالا و موندرا، و نیز مومبای (بمبئی) دارد.

 


خدمات “طراحی شهرک صنعتی” مهندسان مشاور هفت شهر آریا را مشاهده نمایید … 


 

مشخصات زیرساخت های شهرک صنعتی

شهرک صنعتی ماسکوت یکی از بهترین مقاصد تراز جهانی برای میزبانی تسهیلات تولید و لجستیک خواهد بود. بیایید نگاهی به برخی از مشخصه های جالب توجه این مقصد صنعتی منحصربفرد بیاندازیم. در پس چشم انداز باشکوه شهرک صنعتی، ما امنیت آن را برای شما تضمین می کنیم. بیش از 100 دوربین مداربسته، نظارت نزدیک با پوشش صددرصدی کل شهرک را از طریق پایش و ضبط 7/24، پیوسته انجام می دهند. کل شهرک دارای پوشش قوی وای فای خواهد بود.
تمامی خدمات تأمین شده، طبق استانداردهای جهانی، در زیر زمین خواهند بود و هیچ گونه خدماتی راهها را قطع نخواهد کرد. این ویژگی، ارزش زیادی را به قابلیت نگهداشت خدمات می افزاید. تمامی راهها از نوع بتن مسلح با ضخامت مقطع بیش از 700 میلی متر هستند که بر اساس استانداردهای ملی بزرگراهی طراحی شده اند.
کل شهرک صنعتی 450 میلی متر بالاتر از بزرگراه ارتباطی اجرا شده است تا از نفوذ آب باران جلوگیری شود. باران باریده شده در درون شهرک از طریق یک شبکه ترانشه اختصاصی با بتن مسلح مدیریت خواهد شد که در طول راهها تعبیه شده است. کل شبکه آب های سطحی با ظرفیتی طراحی شده است که قادر به تخلیه آب باران بزرگترین بارش شدید در 50 سال گذشته باشد. فاضلاب تولید شده در واحدهای مجزا، از طریق شبکه لوله های فاضلاب جمع می شود. فاضلاب جمع آوری شده سپس در تصفیه خانه، با کیفیت آب آشامیدنی، تصفیه شده و برای آبیاری فضاهای سبز مشترک، دوباره استفاده می شود.
توزیع برق از طریق ایستگاه های فرعی 11 کیلوواتی درون ساختمانی، با کابل کشی زیرزمینی محفوظ در سینی های کابل در ترانشه های اختصاصی با بتن مسلح، انجام می شود. بر اساس بهترین استانداردهای جهانی، کابل کشی برق کاملاً در زیر زمین انجام می شود. سه ایستگاه فرعی 11 کیلوواتی اختصاصی، دارای شبکه حلقوی درونی خواهند بود تا بار الکتریکی موردنیاز برای تمامی واحدها را تأمین نمایند. تأمین آب توسط لوله هایی از طریق استخرهای زیرزمینی و مخازن بالاسری با طراحی زیبا با ظرفیت ترکیبی 600،000 لیتر انجام می شود. تمامی واحدها از تأمین آب کنتوردار برخوردار خواهند بود و ظرفیت تأمین از ضوابط شرکت توسعه صنعتی گجرات نیز فراتر خواهد رفت.
در شرایط رخداد آتش سوزی غیرمترقبه، شبکه شیرهای آتش نشانی تعبیه شده در شهرک صنعتی با پوشش کامل شهرک، فوراً برای اقدام بیرون می آیند. سیستم شیر آتش نشانی قابلیت پذیرش بار سیستم آبپاش اطفاء حریق داخلی را نیز دارد. شهرک صنعتی مجموعه ای از سایر تسهیلات زیربنایی خواهد داشت؛ یک ساختمان اداری با طراحی زیبا با بخش پذیرش اشتراکی، اتاقک دارای بخش رئیس و منشی، اتاق های کنفرانس، اتاق آموزشی چندرسانه ای، اتاق های جلسات، اتاق‌های مدیران مالکین به همراه نشیمن کارکنان، مرکز درمانی و اتاق کنترل دوربین های مداربسته.
طرح ریزی شهرک صنعتی ماسکوت با ملاحظه اندازه و شعاع گردش کامیون ها و یدک کش ها با ابعاد و اندازه‎های مختلف، برای تسهیل در ترافیک درونی انجام شده است. تمامی راه‎ها بر اساس استانداردهای ملی بزرگراهی طراحی شده اند و حداقل عرض، معادل بزرگراه دوبانده لحاظ شده است. پیاده روهایی در دوطرف راهها برای عابران ساخته می شوند. برای تکمیل شرایط سکونت مناسب کارکنان، در پهنه تجاری، ماسکوت محدوده ای برای 200 واحد مسکونی را جانمایی کرده است که شامل آپارتمان های یک خوابه، دو خوابه و تسهیلات خوابگاهی اختصاصی برای افراد مستقر در شهرک صنعتی است.

 


خدمات “طراحی شهرک صنعتی” مهندسان مشاور هفت شهر آریا را مشاهده نمایید … 


 

مجتمع تجاری شهرک صنعتی

مجتمع تجاری، شامل دفاتر و دکه هایی برای پست، حمل و نقل، بانک ها، خودپردازها، فروشگاه Highway Food mall، خواربار فروشی، هتل3 ستاره به همراه تسهیلات کنفرانس، برگزاری جشن ها، و کافه تریای 7/24 است. سایر امکانات مشترک، شامل:
• روشنایی LED خیابان ها، که تمامی گوشه های شهرک را پوشش می دهند و اثر روشنایی روز را در تاریکترین ساعات شب عرضه می کنند
• توالتهای عمومی، فضای استحمام، آلاچیق ها و کافه تریا برای کارگران و رانندگان
• باسکول در هر ورودی
• مبلمان شهری
• سیستم اعلان عمومی
• پوشش صددرصدی وای فای
تنها بخشی از ویژگی هایی است که اینجا را به یک مقصد نهایی برای تولید و انبار، تبدیل می کند.
ماسکوت با امکانات ترازجهانی، شفافیت کامل در تراکنش ها بدون احتساب مساحت مشاع ، مساعدت در کسب تمامی تأییدیه های دولتی و یارانه ها برای مشتریان، یک گزینه بی چون و چرا برای کسب و کارهایی است که خواهان تمامی تسهیلات آماده مورد تأیید دولت هستند. شهرک صنعتی ماسکوت، تا به اینجا یک موفقیت بزرگ را با مشتریان معتبر خود کسب کرده است؛ از جمله هایتین از چین، امور هورن از تایوان، شرکت های ژاپنی مانند اویلس و تاتا جی اس یواسا، سیات تایرز، سی تی سی ترانس لجستیکز، کاستون لجستیکز، اکریتی پرینترز و پرسیتک.

مقالات مرتبط

طرح توجیهی شهرک صنعتی

طرح توجیهی شهرک صنعتی خصوصی

کتابخانه بهار روستای رمین چابهار

اهدای کامپیوتر به کتابخانه های روستاهای اطراف چابهار جهت کمک به جوامع محلی توسط هفت شهر آریا

طرح آماده سازی زمین

خدمات طرح آماده سازی زمین شامل چه مواردی می باشد؟

استفاده از GIS در مکانیابی

مکان یابی در شهرسازی