طرح توجیه اقتصادی رستوران

طرح توجیه اقتصادی مالی برای مجموعه های گردشگری ( اقامتی و پذیرایی )

طرح توجیه اقتصادی مالی برای مجموعه های گردشگری ( اقامتی و پذیرایی )

طرح توجیه اقتصادی رستوران

طرح توجیه اقتصادی مالی برای مجموعه های گردشگری (اقامتی و پذیرایی)

کاربری ها و فعالیت های مرتبط با گردشگری ( شامل انواع هتل ها ، محل های اقامتی، مجموعه پذیرایی و رستوران ها، مجتمع های تفریحی، پردیس های سینمایی) که گردشگر داخلی و خارجی را جذب نماید، از روش های توسعه کشور و بالابردن تولید ناخالص ملی می‌‍باشد. این طرح ها به غیر از منافعی که برای توسعه کشور به همراه دارد برای سرمایه گذار سود و ارزش افزوده ای را به وجود می‌آورد.

طرح توجیه اقتصادی هتل
طرح توجیه اقتصادی هتل

 


خدمات “تهیه طرح امکان‎سنجی و توجیه اقتصادی” مهندسان مشاور هفت شهر آریا را مشاهده نمایید … 


 

سرمایه گذاری در طرح اقامتی (هتل) و پذیرایی (رستوران)

طرح های اقامتی و پذیرایی مرتبط با گردشگری برای شروع فعالیت و یا برای رشد و توسعه و گسترش ، نیازمند تزریق و تامین منابع مالی هستند تا بتوانند با بالاترین بهره‌وری به فعالیت بپردازند. در بسیاری از موارد سرمایه گذار، از نظر مالی، توان کافی را برای تامین تامین هزینه های شروع طرح یا رشد و توسعه آن را ندارد. در اینگونه موارد ضرورت اخذ وام و تامین منابع سرمایه به ویژه از محل بانک های دولتی و خصوصی احساس می‌شود.

طرح توجیه اقتصادی رستوران
طرح توجیه اقتصادی رستوران

حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از طرح های اقامتی (هتل) و پذیرایی( رستوران)

این طرح ها همچنین با توجه به تاثیری که در رشد اقتصاد ملی دارد، مورد حمایت دولت ها قرار دارد. دولت از طریق سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری به سرمایه گذارانی که در حوزه سرمایه گذاری می‌کنند، یاری می‌کند تا بتوانند از بانک ها عامل وام های زیاد با بهره های پایین دریافت نمایند.

سازمان گردشگری
سازمان گردشگری

ارائه تسهیلات (وام) برای طرح های گردشگری اقامتی (هتل) و پذیارایی(رستوران)

از طرف دیگر بانک ها، علاوه بر وجود ضمانت های مالی و اعتباری برای دریافت وام، احتیاج دارند که مطمئن شوند سرمایه ای که در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهند به سوددهی مناسب می‌رسد و سرمایه گذار در بازه زمانی مورد توافق توانایی بازپرداخت اقساط را دارد. به همین دلیل، بانک ها گزارش دقیق توجیه اقتصادی – مالی را از سرمایه گذار طلب می‌نمایند. بر این اساس سرمایه گذار میبایست اقدام به تهیه گزارش طرح توجیه مالی اقتصادی نماید. این گزارش بر پایه طرح موضوع، اهداف و ساختارهای اقتصادی- مالی ، آورده، بازده مالی و اقتصادی و …. بانک عامل را متقاعد نماید که این فعالیت اقتصادی در این پروسه زمانی جوابگواست. و دارای بازده مالی و اقتصادی می‌باشد.

طرح توجیه اقتصادی مالی برای وام بانکی
طرح توجیه اقتصادی مالی برای وام بانکی

اخذ موافقت اصولی طرح های گردشگری

مهندسان مشاور هفت شهر آریا با دارا بودن زمینه های تخصصی معماری، شهرسازی، گردشگری و استفاده از توان تخصصی کارشناسان اقتصادی با تلفیق دیدگاه ها توان ارزیابی و پیش بینی و برآورد دقیقی از این پروژه ها را دارد. مهندسان مشاور هفت شهر آریا، بدون شک با پایین ترین درصد خطا و با حذف و کاهش ریسک سرمایه گذاری نسبت به تهیه گزارش توجیهی مالی اقتصادی بانک ها اقدام می‌نمایند.


خدمات “تهیه طرح امکان‎سنجی و توجیه اقتصادی” مهندسان مشاور هفت شهر آریا را مشاهده نمایید … 


 

مقالات مرتبط

رتبه اول بازسازی از سومین جایزه معماری گیلان - سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

کسب رتبه اول سومین جشنواره “جایزه دو سالانه معماری گیلان”

طرح توجیهی کمیسیون ماده پنج

خدمات مربوط به طرح توجیهی شهرداری و طرح توجیهی کمیسیون ماده پنج

اضافه طبقه

اضافه طبقه ساخت (اضافه اشکوب) چیست و چه شرایطی دارد؟

طرح توجیهی برای شهرداری

چه علت هایی باعث می شود تا از طرح توجیهی شهرداری استفاده شود؟