طراحی مجتمع تجاری شهر جشنواره دوحه

فیلم اصول طراحی مجتمع تجاری شهر جشنواره ای دوحه قطر

فیلم اصول طراحی مجتمع تجاری شهر جشنواره ای دوحه قطر

طراحی مجتمع تجاری شهر جشنواره دوحه

خاورمیانه قطب مجتمع‎های تجاری فعال

در قلب خاورمیانه و احاطه شده توسط خلیج فارس، در کشور قطر، دوحه قرار گرفته است. قطر با حفظ چشم انداز های مترقی، همزمان عمیقاً به میراث فرهنگی و سنت‎هایش پایبند مانده است. دوحه، به عنوان شهری با آوازه جهانی، میزبان چندین رویداد برجسته بوده است. از نمایشگاه های بزرگ مقیاس و جلسات سران گرفته تا تورنمت های ورزشی مهم و اکنون در حال آماده سازی برای برگزاری جام جهانی 2022 است.

مکانیابی مجتمع تجاری

با مکانیابی راهبردی مجتمع تجاری که توسط مهندسین مشاور در شمال دوحه و با دسترسی مستقیم از جاده های الشمال و لوسیل، شهر جشنواره ای دوحه مقصدی با دسترسی ‌پذیری بالا است. این مجتمع تجاری با بیش از 240،000 مترمربع مساحت قابل واگذاری، مرکز‌تجاری شهر جشنواره ای دوحه فضایی برای بیش از 550 مغازه و فروشگاه است و بهترین‌ خدمات روزآمد سرگرمی، خرید، غذاخوری، مبلمان و پذیرایی را برای قطر به ارمغان می آورد. این مرکز ‌تجاری، 8،000 فضای پارکینگ را ارائه می دهد که به طور مناسب در طبقات مختلف در اطراف مرکز خرید توزیع شده اند. گفته می شود که مجتمع تجاری شهر جشنواره ای دوحه مقصدی ایده آل برای یک گردش خانوادگی یک روزه خواهد بود.

 

امکانات مجتمع تجاری شهر جشنواره‎ای دوحه قطر

مجتمع تجاری شهر جشنواره ای دوحه، یک آتریوم مجلل را با مجموعه ای تأثیرگذار از برندهای لوکس بین المللی و فروشگاه های پرچمدار ترکیب کرده است. جهت جذب نمودن و الهام بخشیدن به بازدیدکنندگان، دسته ای از رویدادهای تعاملی درون فضای حیاط مرکزی مال با سقف شیشه ای خیره کننده، برگزار می شوند. مجموعه که توسط معماران برجسته بین المللی با ظریف ترین سطح نازک کاری طراحی شده است، تجربه احساسی یگانه ای را از طریق ظرافت پایدار و الهام از تجمل، هماهنگی و طبیعت ارائه می دهد.
در این مجتمع تجاری سرگرمی و فراغت با معنایی کاملاً جدید در شهر جشنواره ای دوحه برگزار می شود. از محیط زیبای هر یک از 19 پرده سینمای دیجیتال لذت ببرید؛ محلی برای نمایش آخرین فیلم های موفق در گیشه. محوطه خوراک و غذاخوری، با پس زمینه پانورامای خود، محلی است برای چشیدن طعم غذاهای لذیذ بین المللی. میهمانان می توانند از میان بیش از 100 رستوران و کافه اختصاصی، در بزرگترین مقصد خرید و سرگرمی قطر، دست به انتخاب بزنند
یک سرزمین عجایب زمستانی تفریحی در تمام طول سال، در نخستین پارک برفی مجتمع تجاری دوحه وجود دارد؛ همراه با اسکی در سراشیبی، سورتمه و بسیاری بازیهای برفی دیگر برای سرگرم کردن و انرژی دادن به تمامی افراد خانواده.
اگر به دنبال هیجان بیش از این هستید، مرکز سرگرمی داخلی و بیرونی، فعالیتهای هیجان انگیز و منحصربفردی را ارائه می کند که حواس و قانون جاذبه را به چالش خواهند کشید. با رفتینگ رودخانه ای، صخره نوردی، بانجی جامپینگ وارونه و تجربه شگفت انگیز و جذاب شبیه سازی مجازی، دنیایی کاملاً جدید از تفریح به روی دوحه گشوده می شود. چه اشتیاق شما به مد باشد، چه نیاز به غذا خوردن و چه میل به هیجان، تمامی آنها در مجتمع تجاری شهر جشنواره ای دوحه پیدا خواهند شد. این جایی است که قطر می رود.

مقالات مرتبط

الحاق به محدوده

الحاق به محدوده چیست و چه مزیت هایی دارد؟

لوح سپاس مسابقه طراحی معماری هتل پنج ستاره مجموعه گردشگری شورابیل اردبیل

دریافت تقدیرنامه مسابقه “طراحی هتل بزرگ پنج ستاره و مجموعه گردشگری در جوار دریاچه شورابیل در شهر اردبیل”

رتبه اول بازسازی از سومین جایزه معماری گیلان - سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

کسب رتبه اول سومین جشنواره “جایزه دو سالانه معماری گیلان”

طرح توجیهی کمیسیون ماده پنج

خدمات مربوط به طرح توجیهی شهرداری و طرح توجیهی کمیسیون ماده پنج