طراحی شهرک صنعتی پودومورو

طراحی شهرک صنعتی پودومورو در کشور اندونزی

طراحی شهرک صنعتی پودومورو در کشور اندونزی

طراحی شهرک صنعتی پودومورو

طراحی شهرک صنعتی در اندونزی

شهرک صنعتی پودومورو، توسعه جدیدی است از آگون پودومورو لند، یک شرکت توسعه پیشرو در اندونزی. اندونزی، یک مجمع الجزایر زیبا متشکل از کوهستان ها و دریاها در قلب آسیای جنوب شرقی، یکی از سریع الرشد ترین اقتصادها در جهان است. GDP اندونزی، در طول دهه های گذشته به سرعت بالا رفته است. امروز، تولید نیروی محرکه ای در پس رشد سریع کشور است.
با کمک ثبات سیاسی و به همراه جو سرمایه گذاری نیرومند، سرمایه گذاری خارجی مستقیم اندونزی از کشورهای دیگر منطقه بسیار پیش افتاده است. اندونزی با طبقه متوسط رو به رشد و نیروی کار جوان، آینده صنعتی نویدبخش و قدرتمندی خواهد داشت. اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت جهان و نیروگاه اقتصادی در حال ظهور است.

 

در کمتر از 45 کیلومتری پایتخت، جاکارتا و کمتر از 80 کیلومتری شهر بزرگ باندونگ در جاوه غربی، کاراوانگ، استقرار یافته است تا نقشی حیاتی را به عنوان یک مرکز تولید در حال ظهور ایفا کند. این شهرک صنعتی دسترسی آسانی به قطب های لجستیکی کلیدی از جمله فرودگاه سوکارنو هاتا، بندر ساحلی تانجونگ پریوک و بندر ساحلی آینده کیلامایا دارد.
بسیاری از شرکت های جهانی تولید خودرو، لوازم الکترونیک و کالاهای مصرفی، عملیات تولید را در منطقه شروع کرده اند که موقعیت شهرک صنعتی پودومورو را بسیار راهبردی می سازد، چرا که توسط یک اجتماع صنعتی قدرتمند احاطه شده است.
دسترسی از جاکارتا به شهرک صنعتی و بالعکس، سریع و آسان است.

 

طراحی شهرک صنعتی با دیدگاه توسعه پایدار

شهرک صنعتی پودومورو یک ناحیه تولیدی بسیار پیشرفته است که برای توسعه در سه فاز طراحی شده است. این شهرک اندازه های انعطاف پذیری از زمین های صنعتی و چند نوع از کارخانه ها و انبارهای آماده به کار را برای تطبیق با نیازمندیهای مشتریان عرضه می کند.
شهرک صنعتی پودومورو به عنوان یک شهرک صنعتی سبز، آخرین فناوریهای مدیریت مواد زائد صنعتی را به کار می بندد، تصفیه خانه های آب، تأمین کننده منابع آب صنعتی تمیز و دائمی در طول سال هستند، سیستم های ارتباطات راه دور پیشرفته و برق با کیفیت عالی توسط یک شرکت دولتی برق تأمین می شود و گاز توسط دو شرکت دولتی عرضه خواهد شد. شهرک صنعتی پودومورو، همچنین یک گروه امنیت و آتش نشانی 24 ساعته را تدارک می بیند که به طور حرفه ای مدیریت می شوند.
شهرک صنعتی پودومورو یک راه حل خدمات متمرکز، برای نیازهای تولیدی است. این شهرک صنعتی به تمامی مدارک و جزئیات لازم رسیدگی می کند تا سرمایه گذاران تنها بر رشد موفقیت آمیز کسب و کار تمرکز کنند.

 

خدمات و کاربری‎های جانبی شهرک صنعتی پودومور اندونزی

مسئولیت اجتماعی صنفی یکی از جنبه های مهم مدیریت دور اندیشانه و روزمره برای هر کسب و کاری در اقتصاد جهانی امروز است. شهرک صنعتی پودومورو با زون های تجاری پشتیبانی می شود که شامل فضاهای اغذیه و نوشیدنی، فضای اداری، خرده فروشی، فروشگاه ها، خانه ها و مجموعه ای مسکونی و آپارتمانی هستند. مجتمع مسکونی با امکانات رفاهی و امکانات مدرن تکمیل می شود. تسهیلات فراغت در مجموعه شامل کافه ها، کتابخانه ها، چمن گلف و امکانات ورزشی هستند. با تنوعی از گزینه های خرید و غذاخوری، تمامی تسهیلات برای مستأجرین فراهم خواهد بود. رشد کسب و کار سرمایه گذاران بالاترین اولویت مدیران این شهرک صنعتی است. شهرک صنعتی پودومورو تسهیلات و دانش لازم برای موفقیت سرمایه گذاران را فراهم می‎نماید. شهرک صنعتی پودومورو، شریک تولیدی مطمئن.
برای آگاهی بیشتر درباره طراحی شهرک های صنعتی ، لطفاً از وبسایت مهندسین مشاور هفت شهر آریا بازدید نمایید.

 


خدمات طراحی شهرک صنعتی مهندسان مشاور هفت شهر آریا را مشاهده نمایید … 


 

مقالات مرتبط

الحاق به محدوده

الحاق به محدوده چیست و چه مزیت هایی دارد؟

لوح سپاس مسابقه طراحی معماری هتل پنج ستاره مجموعه گردشگری شورابیل اردبیل

دریافت تقدیرنامه مسابقه “طراحی هتل بزرگ پنج ستاره و مجموعه گردشگری در جوار دریاچه شورابیل در شهر اردبیل”

رتبه اول بازسازی از سومین جایزه معماری گیلان - سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

کسب رتبه اول سومین جشنواره “جایزه دو سالانه معماری گیلان”

طرح توجیهی کمیسیون ماده پنج

خدمات مربوط به طرح توجیهی شهرداری و طرح توجیهی کمیسیون ماده پنج